Hendak sertai kami? Sila lah ke sini dan jika anda hendak berkongsi artikel di sini, hantarkan karya anda disini.

Interview: Frostsakura


1. Ceritakan serba sedikit tentang anda.
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Nama di beri Syazwana Bt Ahmad Basir. Anak kelahiran Pulau Pinang dan tinggal di Sg Nibong, Penang. Education dari sekolah rendah sehingga ke matrix jugak di Penang. Then alhamdulillah tamatkan pengajian akhir di UKM, Bangi. Sekarang nih saya mengikuti full time IT Training under UPM-MTDC di Serdang.

2. Sejak bila anda berminat dengan blog? Sila sertakan link untuk blog anda
Saya bermula berblogging nih awl tahun 2009 ni bila membe saya perlukan khidmat saya utk buat 1 laman web utk promote kan biznez dia. Tetapi objektif blog saya dah lari daripada utk biznez kpd mix n match..apa2 saja aktiviti saya dlm idup nih di paste kn ke dalam blog saya..So its more about my life n sekeliling.
Link blog --> http://frostsakura.blogspot.com/

3. Anda rasa blog anda sebagai satu hobi ataupun sebagai 'kawan'? Kenapa?
Nak kata hobi, saya baru je mula blog nih..nak kata kawan xda pulak saya menempel dgn blog je 24/7..so its more on kemudahan or benefit kepada saya as salah satu ilmu teknologi tambahan yg saya dapat utk godek2 belajar n tambah2 n edit2 apa yg patut since saya mmg baru bgelumang dgn dunia IT "programming" skarang nih. Dulu balajar IT tp general je.

4. Apakah pendapat anda mengenai "Komuniti Bloggers Penang"?
Komuniti Bloggers Penang -> cool, xbserabut n 1 komuniti baru utk warga Penang sama2 kuatkan semangat kenegerian since kebanyakkannya dah jadi perantau ke serata negeri n negara.

5. dan kata-kata terakhir anda untuk sahabat-sahabat di bloggers penang?
Ada 1 kata-kata yang saya pegang sampai skarang nih.." Jangan takut dan segan untuk setiap tindakan yg kita lakukan kerana seluruh kehidupan kita dalah 1 ujian"..Salam perkenalan wat semua Bloggers Penang.

langgani RSS Feed "Komuniti Bloggers Penang" untuk mendapat update terkini dari "Komuniti Bloggers Penang".