Hendak sertai kami? Sila lah ke sini dan jika anda hendak berkongsi artikel di sini, hantarkan karya anda disini.

Interview: tsakeynhah


1. Ceritakan serba sedikit tentang anda.
nama sakinah che ross...ank 1st dari 3 org adik bradik....sekarang ni study di KL....ambil jurusan audiology(telinga)....bukan repair sound system ok...hehe

2. Sejak bila anda berminat dengan blog? Sila sertakan link untuk blog anda
mula blogging hanya untuk suka2....saja suka suki nk hias page cantik2....sekarang ni dah jd minat nk menulis bila baca byk blog yg best....dan sampai sekarang pun blog tak cantik2 lg....hehehe...ada masa jemput la ke blog saya....hanya ada luahan rasa hati n pengalaman hidup yg tak seberapa....http://tsakeynhah.blogspot.com/


3. Anda rasa blog anda sebagai satu hobi ataupun sebagai 'kawan'? Kenapa?
.....
Both....hobi jugak bcoz saya hanya menulis bila ada masa and idea..tak pandai menulis sgt tp suka membaca blog org.....tak kisah la genre apa pun....dan blog mula menjadi kawan bila saya dpt meluahkan perasaan dan berkongsi pengalaman

4. Apakah pendapat anda mengenai "Komuniti Bloggers Penang"

usaha yg baik dlm mengumpul para penulis dalam suatu komuniti...bukan dengan tujuan bermegah-megah....boleh berkongsi dan bertukar2 pendpt...bgs3 ....saya suka.....hehe....

5. dan kata-kata terakhir anda untuk sahabat-sahabat di bloggers penang?
.....dalam menulis...jgn lupa untuk berfikir.....(untuk saya juga)....hehe