Hendak sertai kami? Sila lah ke sini dan jika anda hendak berkongsi artikel di sini, hantarkan karya anda disini.

Batik Valley Promotion Raya Tour 2010

Salam ramadhan dan hi semua!Good news,especially to those yang tinggal di Penang Island.Pada 4-10 September 2010,saya akan pusing satu Penang Island untuk hantar barang pre-order raya!So bagi sesiapa yang berminat,boleh request supaya saya singgah di kediaman anda.Saya bawa kesemua stock Batik Valley (yang ada di website dan stock baru) bersama saya.So you all boleh la nak test pakai ke,tengok material atau suruh orang tersayang belikan.Hihi.
Boleh hantar email atau sms saya.Jangan lupa bagi nama,no tel,email address dan yang paling penting alamat lengkap.Nanti saya tak jumpa pulak rumah kamu semua ^_^
http://batikvalley.blogspot.com/ 


langgani RSS Feed "Komuniti Bloggers Penang" untuk mendapat update terkini dari "Komuniti Bloggers Penang".