Hendak sertai kami? Sila lah ke sini dan jika anda hendak berkongsi artikel di sini, hantarkan karya anda disini.

Interview: Faisal


1. Ceritakan serba sedikit tentang anda.

Saya merupakan seorang kerani di salah sebuat company semi-government di Pulau Pinang. Saya merupakan anak sulung dan the only son in the family. Sekarang ni sedang sibuuk mengumpul modal untuk menceburi bidang perniagaan.

2. Sejak bila anda berminat dengan blog? Sila sertakan link untuk blog anda

Saya mula menulis blog sejak tahun 2007 iaitu pada bulan September. Link saya adalah seperti di sini: http://faisaladmar.blogspot.com/

3. Anda rasa blog anda sebagai satu hobi ataupun sebagai 'kawan'? Kenapa?

Bagi saya, blog adalah tempat saya melepaskan geram, ketidakpuasan hati, kegembiraan, kenangan manis dan pahit, idea, pandangan dan berkongsi pendapat tentang kewangan.

4. Apakah pendapat anda mengenai "Komuniti Bloggers Penang"?

Pada pendapat saya komuniti blogger Penang tidak berapa active.

5. dan kata-kata terakhir anda untuk sahabat-sahabat di bloggers penang?

Semoga terus berkarya :)

langgani RSS Feed "Komuniti Bloggers Penang" untuk mendapat update terkini dari "Komuniti Bloggers Penang".