Hendak sertai kami? Sila lah ke sini dan jika anda hendak berkongsi artikel di sini, hantarkan karya anda disini.

Interview: putraaiman08

1. Ceritakan serba sedikit tentang anda.
saya Muhamad Arif bin Zaripin..umur 23 tahun.asal dari tangkak, johor...menuntut di Universiti Kebangsaan Malaysia.Mengambil Ijazah Sarjana Muda Pendidikan tahun 3.

2. Sejak bila anda berminat dengan blog? Sila sertakan link untuk blog anda
Menceburkan diri dalam dunia blog ini sekitar tahun 2008 sewaktu saya mengambil subjek komputer dalam pendidikan. blog saya di http://putraaiman08.blogspot.com.

3. Anda rasa blog anda sebagai satu hobi ataupun sebagai 'kawan'? Kenapa?
saya sudah menjadikan blog ini sebagai hobi saya.Kerana segala maklumat dan tentang diri saya, saya akan muatkan dalam blog sendiri.dan tidak lupa juga blog ini saya jadikan sebagai medium komunikasi interpersonal antara mereka yang jauh dan dapat eratkan sillaturrahim tidak lupa juga dapat berkongsi maklumat dan budaya.

4. Apakah pendapat anda mengenai "Komuniti Bloggers Penang"?
amat menarik dan bgus inisiatif dalam mengumpulkan anak-anak dan warga blogger penang.Apa yang saya harapkan bkn sahaja untuk warga penang seterusnya terbuka kepada semua rakyat malaysia.semoga dapat mengenali penang dan saling berkongsi maklumat.

5. dan kata-kata terakhir anda untuk sahabat-sahabat di bloggers penang?
Kata-kata akhir dari saya semoga penang blog ini terus memberi maklumat dan berkongsi serta menarik lebih ramai blogger yang lain khususnya blogger penang dan amnya rakyat malaysia..kepada blogger penang teruskan sebarkan maklumat berguna kepada semua..

langgani RSS Feed "Komuniti Bloggers Penang" untuk mendapat update terkini dari "Komuniti Bloggers Penang".